svētdiena, 2010. gada 19. septembris

Teoreema.

Man tik ljoti dazjreiz gribeetos lai manas domas kautkur saglabaajas un ieraxtaas kasetee...it iipashi tajos mirkljos kad esmu pabeigusi savu vakara tualeti un nolikusi galvu uz spilvena....diosss....tad es te neseedeetu

bet shovakar par taxshiem un biznesu.....

Es attieciibas shovakar gribu saliidzinaat ar izbraucienu ar taxi! Reizeem brauciens ir iiss un bezgala bezpersonisks....reizeeem ir interesanti skati aiz loga bet shoferis ir pilniigi garaam, reizeem vinjsh ir tik superiigs un brauciens ieilgst veselu muuzjiibu.....liidz ir pienaakusi kaarta man izkaapt...bet tu saac pinjaat....un tad viss saakas no gala...es pavicinu savu zaljo karodzinju un nepaiet ne minuute kad jau esmu naakamajaa taksometraa....
helll jaaa...esmu sexiiga.....

bet es tak nevaru dziivot uz ielas!!!!!

un patiesiiba par biznesu.....taa ir vesela teorija!!!!

un taatad------

TEORIJA

1. saaksim ar pirmo....pirmaa miilestiiba!
----tas ir bizness par kuru vienmeer esi sapnjojusi, izlolots, experimentaals.....tev liekas ka tas buus tavs muuzjiigi...bet tas nenotiks---un pats trakaakais....tu esi samiileejusies un tava redze nefunkcionee........un baaammmssss...no bankrota nespeej atguuties gadiem

2. otrais.....pirmais pie kura tu ievaacies....
-----tas ir biznesss kas tevi aizrauj no saakuma...tev nu ir ligzdinja....miileeshanaas visaas iespeejamaas vietaas, sveetdienas riiti kad streipuljo uz virtuvi PILNIIGI kaila-un pati to nenojaut jo tas saak kljuut tik dabiski....un protams---
*kreklus gludini?.....jaaa
*vakarinjas taisi?....jaaa
*brokastis gultaa?....jaaa (vinjam nevis tev)
*uzturi dzirksteliiti?....jaaa
and so on.....jaaaaaaaaaaa
....paaraak daudz pienaakumu un stresa----met mieru----taapeec ka to taa pat neviens nenoveertees....attapsies viena ar draugiem---gludinaamo deeli un Mr. Gludekli.

3. treshais.......tas kursh tevi dievina
-----shis gadiijums es atziimeeshu ir pats galvenais un peedeejais solis.....tas ir ideaals...bet atziimeeshu ka daudzas paliek pie otraa biznesa un vergo vaiga sviedros visu atlikusho muuzju jo vinjas tur sakaltusi miilestiiba un zjeelums pashaam pret sevi----taatad--sho liimeni sasniedz tikai pashas spicaakaas dzjuses
.......tu esi logjiska un gudra---smeljoties pieredzi no ieprieksheejiem 2 biznesiem...tu zini kaa lietas notiek un kaa straadaa sisteema......atliek vien baudiit biznesa saldos augljus un uzsliet kaajas uz galda....heellllll jeeeeeeee


aizluugsim par manu jauko draudzeni kas tagad ir iestreegusi teorijas 2. posmaaa......luudzot lai vinja atjeedzas no shii murga un atguust dziivi....
hellll jeeeee
buchas miiljaa

P.S---ir veel naakamie liimenji kas buutiibaa saglabaa to pashu konstrukciju ko 3. liimenis bet izmainaas nianses-----taadas kaa: bizness kas dod iespeeju pilniigi visu laiku veltiit sev, vairaaki daudzsoloshi un interesanti biznesi vienlaikus, bizness kas kljuust tavs hobijs un bizness kuru tu pilniibaa paarnjem TIKAI UN VIENIIGI savaa kontroleee....
...bet shie liimenji prasa ieprieksheeju sagatavotiibu un pieredzi ( no ieprieksheejiem liimenjiem---it iipashi no 3.) kaa arii apbriinojamas praata speejas!

Lai veicas

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru