svētdiena, 2010. gada 12. septembris

Its my life.

Mana dziive vienmeer ir bijushas mociibas!
Ja tu pajautaatu jebkuram no maniem draugiem kaada vinjiem liekas mana dziive....tevi tas paarsteigtu...manii neee...jo vinju staasti buutu preteeji maniem staastiem, kas pieraada tikai to ka cilveeka ieksheejaa pasaule stipri konfliktee ar to pasauli kas vinju apskauj no aarpuses!
taa nu es dziivoju...man ir bijis visss...laimiiiga un miilosha gjimene, pusaudzju trakais posms, kleitas un kurpes...viirieshi.....regulaars sekss ar pirmo miilestiibu no 17 gadu vecuma....un shobriid----mans partneris...paklausiigs kaa suns....pieness man brokastis gultaa un speelee ideaalaa lomu....lugaa kuras scenaarijs ir katras meitenes repertuaaraa.
...bet ir viens bet....man vienmeer atradiisies iemesls par ko skumt.....par ko iegrimt paardomaaas un sapnjos par savaadaaku dziivi....vinmeer buus kautinjsh pashai ar sevi....
vai es esmu nepiedodami izlutinaats skukjis...kas nezin ko grib?...ja?....un kaa tu vari zinaaat vai negribeesi ko citu kad buusi ieguvis to ko gribi shobriid?....taa ir.....un varu likt savu skaisto galvinju kjiilaa ka ar tevi buus taapat...mees esam viena suga----sasodiits

es esmu apjucis beerns lielveikalaa....teetis teica lai izveelos jebko...es varu dabuut jebko...un es nespeeju izveeleetie, kaa rezultaataa izeju no veikala ar tukshaam rokaam....un dusmaam par to kaada esmu muljkje.....

tas notiek regulaari...un tas liek man pasmaidiit par to cilveeciskumu pret kuru mees esam tik bezspeeciiigi....
es izveelos mazaako ljaunumu no visiem lielajiem ljaunumiem....mociishos mazliet mazaak bet saapiigaak....mociishos ar paklausiigo viirieti un dziivi ideaalaa droshiibas bumbaaa..bet katru riitu celshos ar domu par lielo dienu un miljonu manaa kontaa!



shodien es gribu dzoovot pavisam vienkaarshu dziivi...Latvieshu vienseetaa kautkur vidzemes liidzenumos....ap 15.gs kad neko nezinaaja par Dolce&Gabana, spozjaam mashiinaam un jeedzienu "party animal".....savos sviitrainajos svaarkos un baltaa lina bluuzee ar saktu.....es mestu acis uz kaiminja abiem deeliem kas nometushi kreklus krauj sienu zirga vezumaaa......tas mani uzbudinaatu liidz nepraatam un mees 3jataa miileetos kleetii....tveiciigaa vasaras peecpusdienaa

un riit es gribu buut Parisa Hiltone






Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru